De Tim Knol Nieuwsbode
De Tim Knol Nieuwsbode Podcast
#TKB23 | Podcast | Antwoorden op al jullie vragen
5
0:00
-20:04

#TKB23 | Podcast | Antwoorden op al jullie vragen

5
Transcript

No transcript...

Dank voor de vele leuke reacties die ik kreeg op mijn laatste post. Zoals beloofd is hier een podcast van 20 minuten waar ik een aantal vragen beantwoord die jullie hebben ingestuurd na aanleiding van mijn vorige post.

Wie weet ga ik dit vaker doen. Berichten in audio vorm. Even kijken of dit jullie ook bevalt!

PS: Vanaf donderdag tour ik door het hele land met mijn theatertour Tim Knol Gets the Blues. Voor deze tour heeft mijn broertje Cas een hele gave promo video gemaakt. Kaartjes en data vind je op mijn website www.timknol.nl

5 Comments
De Tim Knol Nieuwsbode
De Tim Knol Nieuwsbode Podcast
Tim Knol deelt nieuwe liedjes, persoonlijke verhalen, wandelingen, fotografie en meer.
Listen on
Substack App
RSS Feed
Appears in episode
Tim Knol