Discussion about this post

User's avatar
Jürgen's avatar

Hoi Tim,

Is het artwork van je album ook ergens verkrijgbaar als poster (met name de voorkant)?

Groet!

Jürgen

Ed's avatar

Heerlijk album weer Tim!

Kijk uit naar je optreden in 't Paard in DH.

11 more comments...

No posts

Ready for more?